
Spørsmål & svar
Her finner du noen av de vanligste spørsmålene vi ofte får, og svarene på dem. Har du spørsmål som ikke er listet opp her, kontakt oss på post@oseb.no.
Jeg skal sende faktura til OSEB, Oslo Entreprenørbedrift AS. Er det noe jeg må huske på?
-
Ja, vi har byttet vårt økonomisystem, og ber dere sende faktura til vår nye fakturamottak adresse.
-
Vi kan ta imot faktura på EHF. Org.nr: 913155637.
-
Sender du faktura på mail, benytt følgende mailadresse: 507928037890423@voucher.24sevenoffice.com
-
Eventuelle andre henvendelser og betalingspåminnelser sendes til: post@oseb.no.
Hvordan skal fakturaene merkes?
-
Fakturaene skal merkes med bestillers fulle navn og prosjekt nummer.
-
Forfall skal være satt til minimum 30 dager.
-
Faktura dato skal være som avtalt, eller den siste i måneden.
Hva skal fakturaen inneholde ved a-konto fakturering?
-
Ved a-konto fakturering skal fakturaene inneholde kontraktsum.
-
Hva som er fakturert så langt i prosjektet.
-
Hva fakturabeløpet er.
-
Det skal legges ved en betalingsplan.
Jeg skal fakturere OSEB for timearbeider?
-
Faktura skal sendes fortløpende for foregående ukes arbeider.
-
Som entreprenør krever OSEB at fakturaen skal inneholde timelister signert av ansvarlig person hos OSEB.
Jeg skal fakturere varer jeg har brukt i arbeid for OSEB?
-
Fakturaen skal inneholde usladdet originalt vedlegg fra vareleverandør.
-
Eventuelt påslag på varer skal tydelig fremkomme på fakturaen.
Hva er kontonummeret til OSEB?
-
Vårt kontonummer er 1503.43.50911